Bahar BAKIR- Ortaokul 7. Sınıf Matematik
Dersinde Kuantum Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Biliş Ötesi Stratejilerine ve
Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Ebumüslüm AKSOY- İlkokullarda
Değerler Eğitiminde Etkili Olan Faktörlere İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin
Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Zahir ERZEN- Öğretmen Görüşlerine
Göre Öğretmenlerin Toplumdaki Saygınlığının Bazı Değişkenler Açısından
İncelenmesi
Elham ÖZDEMİR- İlkokul 4. Sınıf Fen
Bilimleri Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Problem Çözme
Becerilerine ve Biliş Ötesi Farkındalıklarına Etkisi
Ayşe YILMAZ- PPP Yönteminin İlkokul
4. Sıınıf Öğrencilerinin İngilizce Dersine İlişkin Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenme
Ürenleri Üzerindeki Etkisi
Şengül YAVUZ- Lise 10. Sınıf
İngilizce Dersinde Otantik Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve
Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Ekrem EPÇAÇAN- Dönüşümsel Öğrenme
Kuramının 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Eleştirel Düşünme
Eğilimlerine ve Biliş Ötesi Farkındalıklarına Etkisi
Remziye AYDOĞAN- Öğretmenlerin
Etkili Yaşam Boyu Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından
İncelenmesi
İbrahim YÜKSEL- Öğretmen Adaylarının
Sosyal Medya Platformlarındaki Tartışmaların Dönüşümsel Öğrenme Açısından
Değerlendirilmesi
Abdulaziz ÇELİK-6. 7. ve 8. Sınıf
Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği ve Öğrenme Sürecinde Yardım İstemeleri ile
Genel Akademik Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Adnan İdris EKİN- Öğretmenlerin
Değerler Eğitimi Öz Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Muhittin ONURLU-Ortaokul Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri ve Karşılaştıkları Güçlüklerin İncelenmesi : Siirt Örneği
Hatice Melike BABAOĞLU-5. Sınıf
İngilizce Dersinde Allosterik Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme
ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Abdurrahman KOYUNCU-10. Sınıf
İngilizce Dersinde Kuantum Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin Dört Temel Dil
Becerilerine Etkisi
Burhan ÜZÜM- Basamaklı Öğretim
Programının 9. Sınıf İngilizce Dersinde Öğrencilerin Öğrenme Stillerine ve
Akademik Başarılarına Etkisi
Çağlar YILDIZ-7. Sınıf
Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler "Yaşayan Demokrasi Ünitesinde" Yer
Alan Kavramları Öğrenme Düzeyleri ile Demokratik Değerlere İlişkin Görüşleri
Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Dündar AKTAŞ- Alternatif Bir Öğretim
Modeli Olarak Birebir Programlama Modeline İlişkin Öğretmen Görüşleri
Suna DENİZ- Ebeveyn Tutumlarının
Okul Öncesi Çocuklarının Değer Düzeylerine Etkisi
Hasan PESEN-Destek Eğitim Odalarında Görev Yapan Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi : Siirt İli Örneği